Halvårskontroll!

Nu blir det en halvårskontroll på listan jag skrev vid nyår:

En liten lista på vad jag vill åstadkomma år 2007:
♥ Åka till Italien (eller New York) CHECK! Sicilien blev det ju...
♥ Bli vältränad;  inte ens nära...
♥ Springa Stockholm Marathon eller Lidingöloppet;nja skulle väl vara om jag lyckades ta mig samman och börja träna inför Lidingöloppet kanske kanske..
♥ Bli bättre på att höra av mig till släkt och vänner; nej, är fortfarande kass på det...bättring!
♥ Köpa kläder med kvalitet och inte kvantitet; en liten förbättring tror jag
♥ Äta grönsaker varje dag; hmm ja kanske
♥ Min kompis och jag ska lära oss en massa om aktier och tjäna grova pengar (inte så troligt men men...); köpte en aktie, men den har gått ner ca 50 % så några grova pengar blev det inte, dumma aktier....
♥ Skaffa mig ett nytt roligare jobb; CHECK, jippi!!!
♥ Läsa fler böcker; tyvärr inte än, ska bättra mig andra halvåret 
♥ Se fler gamla filmer; nope
♥ Gå en danskurs; nope
♥ Vara en snäll och bra människa (hoppas att jag redan är det, men man kan ju alltid bättra sig..) vet inte
♥ En hemlig sak; nope inte än
♥ Ha roligt och leva i nuet!!! ,för det mesta!

Jag har väl en del att jobba på det närmaste halvåret märker jag....

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är bar att göra listor ibland! :)

2007-07-12 @ 14:07:12

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback