Kontrakt

Jippi! I dag har jag skrivit på kontrakt för lägenheten som jag har köpt!!! Jag hoppas att det kommer bli bra. Jag tycker verkligen om lägenheten, det blev ett ganska dyrt pris men men.... jag är glad i alla fall. Jag flyttar in 1 maj :) jag vill ju packa och flytta in redan nu!!! Det enda dryga är ju flyttstädningen, funderade på att lägga ut det på nån firma men det verkar vara ganska dyrt, synd. Nu hoppas jag att bostadsrätterna här i stan inte har nått sin kulmen vad gäller pris, typiskt mig att pricka in och köpa just då i så fall.

GLAD :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, HURRA HURRA HURRA :)

Postat av: sura tanten

Grattis! Jag hörde att villapriserna skulle fortsätta öka i alla fall, kanske är ett bra tecken för bostadsrätterna också;)

2007-01-28 @ 15:21:37
URL: http://suratanten.blogs.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback