Gårdagen

Shit, jag var ute och drack lite vin och snackade skit med några tjejkompisar i fredags. Jag drack fyra glas vin och blev ganska dragen....förut tålde jag hur mycket som helst men nu har jag inte druckit sedan nyår....gick hem till pojkvännen och sov där. När jag vaknar efter att jag druckit måste jag äta något fort annars måste jag alltid sitta med huvudet över toan....det enda som fanns var en Gorby-pirog och den gick verkligen inte ner....så jag mådde inte så bra tills jag till slut fick i mig en banan typ kl 14.....(vaknade 10..) Blä säger jag, min mage är fortfatander inte i balans. Ska hålla mig borta från alkohol eller i alla fall se till att det finns något ätbart när man vaknar... :)

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Så skönt att vakna och inte känna sig bakfull. Att låta bli alkoholen har sina fördelar, men det tänker man ju inte på kvällen innan ;)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback