En soft helg

I går kväll var jag först på ett spinningpass, puh, sedan var jag bara hemma och slappade. Bläddrade i Fritidsresors katalog och drömde mig bort :)
Idag har jag rensat lite bland mina underkläder samt suttit och häckat framför datorn. Jag har hittat ett jobb jag vill söka men jag har inte orkat skriva någon ansökan, det är så drygt att göra det....och jag har ju redan ett jobb så jag är ju inte tvingad att söka...
Vi har förresten anställt en till på jobbet, så nu är vi fem stycken snart. Jippi!!!

Sitter och surfar lite på Ikea för att hitta en matta till vardagsrummet i min nya lägenhet, men jag hittar ingen jag vill ha....jag vill ha en brunaktig, tips?!!

Snart ska jag iväg och simma med pojkvännen, skönt!!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback