Core/spinning

Idag blev det ett skönt core/spinning-pass på Friskis. Dvs först Core i ca 45 minuter sedan spinning 50 minuter tror jag det blev. Otroligt jobbigt i alla fall, men skönt :)

Imorgon ska jag agera flytthjälp åt en kompis så det får räknas som morgondagens träning.

I veckan gjorde jag ett årligt hälsotest på jobbet, alla värden var bra! Nu har jag fått för mig att jag ska ha lägre vilopuls vid testet nästa år. Min vilopuls nu låg på 47. Jag har slarvat lite med träningen och allt hela hösten pga sömnproblem eftersom min ena katt har fått fnatt och jamar flera gånger på nätterna. Jag hoppas att hon slutar snart, det är svårt att orka jobba och träna kvalitativt när man inte sover ordentligt.

Nu, skutt in i duschen sen ett rejält lass med mat!!!!!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback