På stan

Var en sväng på stan på lunchen....farligt farligt om jag hade shoppingsug innan så blev det just värre...jag som är helt pank redan...(iihh det är bara den 12:e vad har jag gjort?!?!?)
Jag hittade ett par fina stovlar på Scorett, de kostade bara 499kr vilket var synd för kvaliteten verkade dålig men jag gillade verkligen stilen! Hittade en massa träningskläder åxå som jag vill ha!!!! Måste ju vara snygg i spåret å på Friskis!! :)

Funderar fortfarande på Stockholm marathon eller tjejklassikern, Titti på Rix MorronZoo ska ju göra tjejklassikern. Hmm fast jag kan inte åka skidor och min simteknik kanske inte är den bästa....kanske att det lutar åt marathon fy skutton vad jobbigt!! Det längsta jag springit nånsin är ca 17 km en marathon är väl ungefär 42 km....hjälp! Men det vore häftigt om jag klarade det!!!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback