trött

Oj oj det var roligt i lördags....men är helt slut fortfarande, det blev lite för mycket av det goda....kunde inte sova inatt eftersom jag sov till 14 i går. Skönt att jag bara jobbar tre dagar adenna vecka!!! På torsdag åker jag till Tyskland! :) Jag och pojkvännen hade en rejäl bakisdag igår - pizza och två DVD-filmer. Nyaste Beck-filmen och Heartbreak Hotel, båda var faktiskt helt ok. En mysig bakissdag, jag slog inte ens på datorn igår (mycket ovanligt). Är så trött att jag svamlar....Nu måste jag väl börja jobba antar jag...trist!

Kanske ska beställa någon kul bok från
Bokus, Martina-koden har jag funderat på ett tag. Hon brukar skriva så klockrent!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Åh, vad mysigt med bakis + pizza + film. Perfekt.


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback