Påkörd

Höll på att köra på en cyklist imorse när jag svängde in till jobbet. Han kom farandes på trottoaren...helt omöjligt att se....han körde in i sidan på min bil :( jag blev så skärrad och tänkte att det var mitt fel. Men eftersom han inte får cykla där så var det ju inte mitt fel...har inte vågat kolla ännu om det blev något på bilen. Tog aldrig hans nummer heller...dumt tur att jag inte körde på honom i alla fall....
Jag har själv cyklat där han cyklade och säkert i samma fart som han hade, tur att jag inte har blivit påkörd....det är ett ställe där det inte åker så mycket bilar.

UPDATE: Märkte idag (torsdag) att glaset på höger baklyse var sönder. Han måste ha kört in sitt styre där.....600 spänn för ett nytt. Jäkla skit!!!!!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback