Lista 2007

Nu har vi skålat in det nya året!! Vilket resulterat i att jag är uppe och skuttar medan pojkvännen ligger som en liten säl i sängen med sprängande huvudvärk...hehe jag hoppas det nya året har mycket spännande att erbjuda, det blir väl vad man gör det till!! :)

En liten lista på vad jag vill åstadkomma år 2007:
♥ Åka till Italien (eller New York)
♥ Bli vältränad
♥ Springa Stockholm Marathon eller Lidingöloppet
♥ Bli bättre på att höra av mig till släkt och vänner
♥ Köpa kläder med kvalitet och inte kvantitet
♥ Äta grönsaker varje dag
♥ Min kompis och jag ska lära oss en massa om aktier och tjäna grova pengar (inte så troligt men men...)
♥ Skaffa mig ett nytt roligare jobb
♥ Läsa fler böcker
♥ Se fler gamla filmer
♥ Gå en danskurs
♥ Vara en snäll och bra människa (hoppas att jag redan är det, men man kan ju alltid bättra sig..)
♥ En hemlig sak
♥ Ha roligt och leva i nuet!!!

Det blev en diger lista, hoppas jag kan bocka av några punkter i slutet av året!!! Har ni några nyårslöften eller likande listor???

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var minst sagt en grym lista - jag är imponerad!


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback