Tok-Shopping

Idag har jag shoppat loss lite, men jag vet inte om jag ska behålla det. Vad tycker ni??

    

Skor från Din Sko 340 kr
Klänning från Lindex 299 kr.

Klänningen är lite stor över bysten men en storlek mindre var för liten...hmmm svåra val här i livet... :o)


Psst jag har även beställt två linnen från Shopaholic idag. Baslinnen från Petit Bateau, ett grått och ett hallonrött. :)

UPDATE: Idag (fredag) ska jag lämna tillbaka klänningen, jag behöver den inte nu och passformen är inte helt bra.

Kommentarer
Postat av: Käthe

Kanonsnygga skor!! Klänningen är också jättefin - såg den på Lindex. Jag tycker inte det ser konstigt ut över bysten, så du får känna efter själv. Känns det inte bra så är ju risken att den inte används.

Postat av: Malla

Käthe: Ja skorna behåller jag nog, men klänningen, jag vet inte....sitter lite konstigt och mina ben ser ju inte kloka ut (kanske inte klänningens fel men...)så jag ska nog prova den en gång till....om jag inte gillar den då får den åka tillbaka... :(

2006-11-23 @ 10:40:17
URL: http://vargungen.blogg.se
Postat av: Charlotte

Den klänningen är superfin, jag har oxå provat den! Men som sagt, den var stor upptill och blev väldigt urringad tyvärr!

2006-11-23 @ 17:11:29
URL: http://piecesofmoi.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Ah den klänningen är grym! Har sprungit förbi det ett x antal ggr på Lindex. Dom har verkligen jobbat upp sig!

2006-11-25 @ 12:26:53
URL: http://ummagumma.blogg.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback