Lista

Snodde denna av Kerstin! :o)

Rökt en cigarett. - Jag feströker ibland. 
Rökt en cigarr. - Inte vad jag kan minnas.
Varit kär - Ja, jag börjar inse att jag kanske är det nu :)
Blivit dumpad. - Ja.
Fått sparken. - Inte ännu! :)
Varit i knytnävsslagsmål. - Nej sånt vågar jag mig inte på.
Rymt hemifrån. - nej planerade det bara, kom aldrig till skott....planerna var att jag skulle leva på bär och rötter och granskott...skrev en lista på vilka man kunde äta... haha
Haft känslor för någon som inte känt samma sak. - Ja
Blivit arresterad. - Räknas fyllecell?
Skolkat - Inte mycket alls, duktig flicka :)
Sett någon död - nej
Flugit - Ja det e klart! Vill flyga (resa) mera! :)
Varit i Kanada - Nej :(
Varit i Mexiko - Nej :(
Varit i USA - Nej :(:(:(
Varit i Afrika - Nej :(
Spytt i en bar - Ja, efter att jag skulel visa att jag kudne svepa en öl....gick inte så bra..
Ätit sushi.- Ja, men det är ingen favorit
Åkt snowboard. - I en halvtimme
Crowdsurfat under en konsert. - Nej, inte min grej.
Tagit smärtstillande. - Nej
Saknat någon. - Ja, saknar pojkvännen just nu´, fast vi sågs ju igår..
Gjort en snöängel.- Ja det är klart!
Haft ett te-party. - Nja..inget party direkt...
Byggt ett sandslott. - Längesen
Hoppat i en vattenpöl. - Men rätt stövlar så!
Åkt släde. - Nä :(
Fuskat när jag spelat spel. - Kanske bara lite, jag är en fegis...
Varit ensam. - Ja
Använt ett falskt id. -Nej....bara förfalskat studentkort för att komma in på nation i Uppsala.
Tittat på en solnedgång.- Ja, på Ibiza bl.a.
Varit med i en jordbävning. - Nej, tack och lov.
Rört en orm. - Petat på en..
Blivit rånad. - de snodde min väska på McDonalds efter krogen, men jag märkte inget förrän efteråt....vet inte om det är att bli rånad...
Vunnit en tävling. - Självklart!!!
Gått mot rött. - Ja
Fått böter. - Inte ännu!
Varit vilse. - har världens sämsta lokalsinne...
Varit på andra sidan landet. - Hmm fattar inte frågan
Simmat i havet. - Jaaa
Sjungt karaoke. - Ja, men aldrig nykter
Skrivit ett brev till tomten. - Minns inte
Åkt rullskridskor/inlines. - Har inlines liggandes i garderoben, åkte faktiskt lite i somras :)
Varit sambo. - Med nuvarande pojkvännenm innan vi flyttade isär, blev ihop igen, gjorde slut och nu är vi  ihop igen...hehe lite stökigt, men vi bor inte ihop nu...
Gift mig. - Nej
Skilt mig. - Nej
Sjungit i duschen. - Bara lite ibland
Fastnat med tungan i metall - Minns inte det heller..fan vilket dåligt minne jag har.
Varit en cheerleader - nej bara skrivit hejjaramsor till killarna i klassen när de spelade bordshockey eller vad det kallades.. (i mellanstadiet)
Pratat i telefon i mer än sex timmar - Nej inte sååå länge.
Stannat uppe hela natten - Nån gång..
Inte duschat på en vecka - Nej
Varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. - Det gör jag helt enkelt inte!!!!
Trott på spöken. - Ja när jag blivit rädd
Blivit puttad i en pool med kläderna på. - Hmm, ingen pool men i en liten Dypö utanför högskolan (på nollningen) men jag tror det var jag som puttade en annan först..hehe ( vi var fulla)
Skrattat så mycket att jag grät. - Ja...!
Snott den här listan från någo - Ja från Kerstin juh
Snattat någonting.  - Hade en snatt-period i åttan....varade nån månad.
Spelat med i en teaterpjäs.- Nej
Varit med i en tvreklam. - Nej
Varit med i en film som gått på biografen. - Nej
Stått på händerna och druckit ett glas vatten. - Nej
Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. - Ja
Tatuerat mig. - nej, passar inte mig. Skulle ångra mig!
Hånglat med en främling. - Jaaa
Gått på en blinddejt. - Nej
Ljugit för en kompis.  - Ja men bara lite
Varit kär i en lärare - Nej!
Piercat mig - Bara öronen
Legat med en medarbetare - Nej, inga läckerbitar här...
Haft one night stand - Flera gånger
Avfyrat ett vapen - Bara luftgevär 
Somnat i skolan eller på jobbet - Nickat till på föreläsning....
Sovit under stjärnorna - Neej, tyvärr
Varit är besatt av post-it lappar - nej
Betalat för mat med bara mynt - Vet inte
Fyllt på olja i bilen - Nej, men har bara haft bil 6 månader...har inte behövt ännu :)
Hoppat från en bro - Nej 
Legat på sjukhus - Nej!! Tur för mig!
Brutit ett ben - Nej
Fuskat på ett prov - Ja, lite
Haft en Britney Spears-skiva - Nej, men vissa låtar e bra!
Varit alldeles för snäll - Ofta
Fjällvandrat - Nej :(
Badat naken - Ja.. :)
Haft sex på en badstrand - Nej
Blivit utslängd från krogen - Nej, inte vad jag minns.....
Hoppat fallskärm - Nej huga...


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hihi - vad roligt att läsa om dig. Kram.

Postat av: Käthe

Håller med Kerstin. :))

2006-11-27 @ 00:02:44
URL: http://kathe.blogg.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback