uppdatering mina mål:

så här ett drygt halvår efter att jag skrivit upp vilka mål jag hade under året tänkte jag stämma av för att se hur det går för mig.

* Springa stockholm marathon YES jag klarade det, tid 4h45min
* Åka till New York YES, resan är bokad, åker i augusti
* Försöka att konsumera mindre Nja, lite mindre kläder har jag kanske köpt...
* Spara mer pengar Japp, jag har sparat till NY samt annat :=)
* Springa Lidingöloppet jag är anmäld till Lidingö tjejlopp :)
* Lära mig att crawla NO
* Eventuellt bli sambo är på rätt väg, vi ska bara sälja en lgh först
* Gå ner 5 kilo hmm, nej tyvärr...hjällpte inte ens att springa maran....
* Vara en snäll och god människa :) hoppas jag att jag varit/är :)

Jag tycker att jag ahr lyckats ganska bra än så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

VILKEN SÖT BLOGG!!

:) Kolla gärna in min också!

Postat av: Anna

Varför kalla du dig för "vargungen" ? vad menas med det? (mer än en unge till en varg) Bara intressant att veta :)

2011-12-07 @ 19:57:23

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback