semester

Gud va skönt med semester!!! Idag har jag tillbringat lite tid framför datorn, men nu känns det i nacken att det är nog. Jobbar ju framför datorn varje dag annars så jag måste passa på att göra annat, men det är ju väldigt lätt att fastna här....

Är för övrigt nyss hemkommen från en semestertripp till Hamburg med min pojkvän samt ett besök hos släktingar i Nyköping. Mysigt!



Nu ska jag ta mig ett fotbad och läsa lite i Stig Larssons "Män som hatar kvinnor", det regnar ute så det passar ypperligt!

 har även passat på att göra lite manikyr, ska träffa en kompis i Stockholm imorrn som är manikyrist så då är det bäst att ha fina tassar. Här är ett kort på mina "nakna" naglar. Målade på ett lager med ljustljust rosa lack efter att jag tagit bilden.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback