Nya skor!!!

Äntligen har jag köpt nya löparskor!! Det blev ett par Asics (Asics Gel Empire II ) som var på rea, de kostade 899 kr (ursprungspris 1695 kr) Invigde dem nu ikväll då jag sprang 5 kilometer i spåret och de var supersköna, mycket skönare än mina gamla klumpiga skor, de var värda varenda krona och kommer bli välanvända :)



Köpte även lite annat på stan, det var ju löning och rea! Det blev två träningstopar från Nike på Stadium (79 kr styck), två par löparstrumpor för 99 kr på Team Sportia, loafers i skinn att ha på jobbet för 124,50 kr(!!!) på Sko-City (wedins) Jag är såå nöjd med allt, tycker att jag fick mycket för pengarna :)

 

Nu ska jag lägga mig i sängen å läsa Stieg Larsson, gonatt!!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback