Ångest

Imorgon ska jag säga upp mig från mitt jobb....ångest. Jag jobbar på ett litet företag där min chef även är ägare och det tar 2 år att lära sig allt bra. Jag har jobbat där 1,5 år och är den som har jobbat där längst ( vi är 4 inklusive chefen). Jag har fått nytt skrivbord idag och bokhyllor m.m. kändes ju lite dumt när jag visste att jag skulle säga upp mig imorgon...blä jobbigt. Han blir så besviken....han förlorar ju pengar på det. Men man måste ju göra det som känns rätt, jag trivs inte på en sådan liten arbetsplats och jag orkar inte med chefen...gillar inte hans personlighet även om han försöker vara snäll.

Meddelar imorgon hur det gick, om jag överlevde.....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, lycka till gumman - jag vet hur det känns :)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback