Höststylad!

Jag har färgat och klippt håret!! Förra fredagen var jag till en salong jag inte provat förut och jag är grymt nöjd, de är typ dyrast i stan tror jag men de var värda pengarna.....de berättade att senare på fredagen skulle de ha DJ och börja dricka lite vin...om kunderna var sådana som gick med på det...haha skön stil tycker jag!! Jag gjorde även en inpackning som kostade drygt 200 kr från Redken som skulle reparera mitt skadade skandinaviska hår (tunnt) den ska tydligen ha effekt i 15-20 tvättar. Hoppas hoppas!

Jag har även beställt color extend schampo och balsam från HQHair som jag fick med posten idag, så nu ska väl färgen hålla!!


   


Idag köpte jag ett par gråa leggings trodde jag aldrig skulle hända! Men jag tänkte använde dem som strumpbyxor....så deinte "skär av" mina redan korta ben...

Kommentarer
Postat av: rooni

nice:)

Postat av: Malla

Tack :)

2006-10-03 @ 13:38:51
URL: http://vargungen.blogg.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback