Lista

Hade lite tråkigt så jag snodde en lista från Kerstin. :)

Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4, vad står där?
"Inte från en mamma som reagerar som om hennes dotter fått ett orättmätigt straff
när hon får möjlighet att offentligt säga sin mening."
Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
en hög med tidningar och betalade räkningar...
Vad var det senaste du såg på teve?
Extreme Home Makeover
Utan att se efter gissa vad klockan är?
19.40
Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Vänner från TVn
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Hämtade HM paket, lämnade tillbaka DVDs handlade créps och naturgodis.
Vad har du på dig?
mysbyxor, grönt AA linne
När skrattade du senast?
igår tror jag, åt att jag och pojkvännen fick skjuts hem efter krogen av hans kompis mamma, vi fick sitta i hundburen för de hade inget baksäte, så vi satt och skällde som hundar hela vägen.....(det var superroligt då ialla fall....och dan efter, jag vet inte om hans mamma uppskattade det...obs vi är 27 respektive 29...)
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några fula  Monet kopior
Har du sett något konstigt på sistone?
Pensionärer som sitter på ckelvägen med papper och penna och tittar på trafiken.....jag ser dem från mitt fönster på jobbet.....vet inte vad de gör!
Vilken var den senaste film du såg?
Beck - skarpt läge (tror jag den hette)
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
allt och lite till
Berätta något om dig själv som kanske folk inte känner till?
Hmmm. jag har hamnat i fyllecell en gång....mindre roligt!
Vad tycker du om att dansa?
Ja. Det är klart!
George Bush?
neeej
Vad skulle dina barn heta? Pojke resp flicka?
Kanske Liv eller Livia och August
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nja inte för tillfället i alla fall.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
vill se ett stort leende

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyllecell - ja, jag säger då det. Förlåt att jag fnittrar lite - men det är lite kul. Hihi.

2006-10-23 @ 19:59:15
Postat av: Kerstin

Det var jag som skrev...

Postat av: Malla

kerstin: jag vet, pinsamt!

2006-10-23 @ 20:21:26
URL: http://vargungen.blogg.se
Postat av: Cilla

Vilket angenämt citat du hämtade från boken haha:)

2006-10-23 @ 22:05:45
URL: http://insomniaby.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback