Snodd lista

4 arbeten jag har haft
- Revisorassistent
- Diskare
- Telefonförsäljare
- Kyrkogårdsarbetare

4 filmer jag kan se igen
- Möss & människor
- Girls just wanna have fun
- Kill Bill
- Legally Blonde

4 städer jag har bott i

- Västerås
- Hamburg
- Uppsala
- -

4 tv-serier jag gärna ser
- So you think you can dance
- CSI
- Desperate Housewives
- SATC


4 ställen jag vill åka till

- New York
- Island
- Västindien
- Australien

4 sidor jag besöker dagligen
- iabloggar.blogger.se
- aftonbladet.se
- jonkoping.nu/ytligheter
- hotmail.com

4 favoriträtter

- Lasagna
- Pasta m korvstroganoff
- Tsatziki med vadsomhelst
- Junk-food

4 ställen där jag trivs
- I min lägenhet
- I soffan m min pojkvän (eller sängen ;))
- Framför datorn
- Hos mina nära och kära



Kommentarer
Postat av: fashionista

fin lista. jag kan också se kill bill hur många gånger som helst :)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback