Nytt jobb??

Innan semestern var jag på intervju på ett större företag än det där jag jobbar nu. De hade ännu inte bestämt sig om de skulle anställa någon i höst eller inte. Men det kändes som att om de skulle anställa så hade jag en väldigt god chans. :)

De lyckades inte bestämma sig före semestern och sköt upp på det till efter semestern, chefen har kommit tillbaka redan och den andra som intervjuade mig kommer på måndag....spännande. Jag har en insiderkälla på företaget som rapporterar till mig :) Vi får väl se hur det blir, men det vore väldigt spännande och läskigt, på den lilla firma jag jobbar på nu känns det itne som att det är så pressande att man måste prestera, har inte så stor respekt för chefen, tycker inte han kan så mycket som han borde kunna, + att han är sååå töntig att jag blir galen på honom.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback